Általános Szerződési Feltételek
Jelen dokumentum tartalmazza a Zpd Solutions Kft. által üzemeltetett weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket és a felhasználó feltételeit. Felhasználó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.
- Szolgáltató neve: ZPD Solutions Kft
- Székhelye: 8430 Bakonyszentkirály, Hajmáspuszta hrsz. 0114/2
- Adószám: 25940477-2-19
- Cégjegyzékszám: 19-09-519141
- Telefon: +36308399279
- E-mail: daliatavak@gmail.com
A honlapon található információk jóhiszeműen lettek feltöltve és kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, pontosságukért, teljességükért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A honlapot használó kizárólag saját felelősségére használhatja és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyon és nem vagyoni károkért a szándékosan vagy gondatlanságból okozott életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért.
A szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős a saját a magatartásáért, ilyen esetekben a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal.
A honlap olyan kapcsolódási linkeket tartalmazhat amely más szolgáltató oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A felhasználók által a honlapon elérhetővé tett tartalmakat a szolgáltató jogosult ellenőrizni,de nem köteles a jogellenes tevékenységekre utaló jeleket keresni. A felhasználó elfogadja,hogy a honlap használata során a vonatkozó nemzeti szabályok rendelkezéseit figyelembe veszi és eképp jár el.
Ha a felhasználó a honlapon kifogásolható tartalmat észlel köteles jelezni a szolgáltatónál. Ha a szolgáltató jóhiszemű eljárása során megalapozottnak találja, jogosult törléséére illetve módosítására.
A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. A honlapon megjelenített valamennyi tartalom: képi,hang és szöveges tartalom ,grafikai elem és technikai megoldás,szerzői jog védelme alatt áll. Másolásuk szerzői jogokat sért. Saját felhasználáson túli felhasználás kizárólag a Szolgáltató írásos engedélyével lehetséges. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére,szoftvereire, domain nevére és az ehhez tartozó aldomainekre valamint reklám felületeire. Tilos minden olyan tevékenység a mely a szolgáltató adatbázisának kilistázására, archiválására,feltörésére, forrás kódjainak visszafejtésére irányul.
Felhívjuk a hozzánk ellátogató emberek figyelmét, hogy a tavakon kamera rendszer működik.
Így a jegyvásárlás, vagy helyfoglalás során, az ÁSZF elfogadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy róluk videó felvétel készülhet.
A helyfoglalás időtartama 1 napra és 1 adott horgászállásra vonatkozik, melynek tényleges időtartama 23 óra.
1. Az internetes jegyvásárlás
1.1. A szolgáltatás leírása
Weboldalainkon keresztül, a ZPD Solutions Kft. online horgászjegy vásárlási lehetőséget biztosít vízterületeire.
1.2. Vásárlási folyamat
A jegyvásárlás regisztrációhoz kötött, ezért kérjük, hogy a vásárlás előtt jelentkezzen be, vagy hozzon létre egy regisztrációt. A foglalás menüpontra kattintva, válassza ki azt a tavat, amelyen horgászni szeretne.
Ezt követően válassza ki a lefoglalni kívánt horgászhelyet, majd válassza ki a foglalása kezdő és vég dátumát. Adja meg azon horgászok nevét és horgászengedélyeik számát, akik az adott időpontban horgászni fognak.
Ezt követően töltse ki az adatokat, majd ezután a rendszer átirányítja a bankkártyás fizetési felületre.
2.2. Fizetési módok
Weboldalunkon kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk.
2.2.1. Bankkártyás fizetés
A ZPD Solutions Kft. a CIB Bank bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe.
A bank fizetési oldalán a bankkártya-adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
- Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!
- Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a honlapon a kártyás fizetés során forintban (HUF) történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája esetleg nem forint devizanemű. Az oldalon feltüntetett EUR árfolyamokat csupán tájékoztató jelleggel közöljük, a CIB Bank deviza eladási árfolyama szerint. Az Ön bankszámla kivonatán megjelenő, számlavezetési devizában beterhelt tételben látható összeg – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.
2.2.2. SZÉP kártyás fizetésre vonatkozó információk (HAMAROSAN!)
A ZPD Solutions Kft. biztosítja, hogy a napijegy vételárát a jegyvásárló kiegyenlíthesse a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendelet (a továbbiakban SZÉP rendelet) szerint szabályozott Széchenyi Pihenő Kártyával (ismert nevén SZÉP kártya).
A rendelés utolsó lépésében megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési lehetőség. Ezt kell választania, ha a rendelés teljes összegét SZÉP kártyával szeretné fizetni. A vásárlás csak akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártyán rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott szolgáltatások ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
3. Elállás a vásárlástól
A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a tó szükségszerű bezárásának kivételével).
Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!
A ZPD Solutions Kft. lehetőséget biztosít az alábbiakra:
A foglalás véglegesítése után 7 naptári napig bármikor visszamondható a foglalás, kivéve akkor, hogyha a foglalás kezdő napja 7 napon belül van. Ez esetben a foglalás nem mondható vissza, a foglalás díját rendszerünk nem tériti vissza, azonban a teljes összeg, egy másik időpontban lehorgászható.
- Ez az összeg a felhasználói profilban kerül jóváírásra az egyenleg számlán, melyen felhalmozott összeg adott naptári évben használható fel.
- A foglalást lemondani, a weboldalon keresztül a foglalásaim menüpontban, a foglalás lemondása gomb megnyomásával lehet abban az esetben, hogyha az érkezés napja NEM 7 napon belülre esik!
A lemondás vagy foglalás törlésének esetén, (amennyiben arra a szabályok szerint még lehetőség van,) a befizetett összeg nem kerül visszautalásra, hanem a felhasználó online számláján kerül jóváírásra az adott összeg.
A törölt vagy visszamondott foglalások után kifizetett összegek minden felhasználó saját egyenlegén kerülnek jóváírásra. Ebből a keretből a foglalás során beváltható maximum annyi, hogy a foglaláskor fizetendő összeg legalább 100 Ft legyen.
4. A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról rendszerünk automatikusan értesíti önt e-mailben. Feltétlenül ellenőrizze a Kéretlen üzenetek / Spam mappát is a használt levelezőalkalmazásban, ha nem látja az üzenetet a beérkezett levelei között! Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal! Személyes fiókjába belépve mindenképpen látnia kell a sikeres foglalásait, e-mail visszaigazolás hiányában is!
5. Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük Ügyfélszolgálatunkkal lépjen kapcsolatba! Ne indítsa újra a vásárlást!
6. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk, illetve a felhasználói fiókba belépve is elérhető.
Kapcsolat
Írj nekünk üzenetet!
Elérhetőségeink
- ZPD Solutions Kft.
- 8430 Bakonyszentkirály,
Hajmáspuszta hrsz 0114/2. - Cégjegyzékszám: 19-09-519141
- Adószám: 25940477-2-19
- Halőrház:
- +36 (30) 122-2377